Mailchimp e-mailmarketing
Versterk de band met jouw doelgroep!
Verstuur nieuwsbrieven

E-mail marketing met MailChimp

De manier om in beeld te blijven

Stel je bent opzoek naar een klusjesman. Je typt dit in bij Google en je krijgt honderden resultaten. Ga je dan gelijk met de eerste in zee, zonder verder te kijken?

Waarschijnlijk niet, de meeste mensen vergelijken of zoeken naar recensies. Ze willen jou, het bedrijf, eerst leren kennen. Mond-tot-mond reclame is juist vanwege dit zo effectief, het roept vertrouwen op. Versterk dit effect met behulp van e-mailmarketing en zorg ervoor dat jouw huidige klanten ook op de hoogte zijn. Maak er ambassadeurs van! Daarnaast is het inschrijven op een nieuwsbrief voor nieuwe (potentiele) klanten uitermate geschikt om jouw bedrijf beter te leren kennen.

Het effect van je e-mail nieuwsbrief is meetbaar: je kunt zien hoeveel mensen de e-mailnieuwsbrief openen en hoeveel mensen doorklikken naar bijvoorbeeld je website. Hierdoor kan je elke keer opnieuw je kennis vergroten. Klanten leren jou beter kennen, maar jij hen ook!

Ben je benieuwd hoe jij e-mailmarketing voor jouw bedrijf kan inzetten? Wil je weten hoe je nieuwe mensen op jouw e-maillijst krijgt? Voor al deze vragen en meer, neem contact met mij op. Ik help je graag verder.

Start vandaag nog gratis met e-mailmarketing

Kan je niet wachten en/of wil je eerst zelf dingen proberen? Hartstikke leuk. Graag help ik je op weg, met mijn maandelijkse onine marketingtips! Hierin zal het ook gaan over de kracht van e-mailmarketing. Hiervoor maak ik gebruik van het gratis online nieuwsbrief verstuur systeem MailChimp. Om je een goede basis te geven krijg je bij inschrijving op mijn nieuwsbrief de MailChimp handleiding cadeau!

Ja, ik wil de gratis MailChimp handleiding!

* Verplicht veld
Nieuwsbrieven
Nieuwsbrieven
MailChimp
Gratis online nieuwsbrief verstuursysteem

Tot 2000 inschrijvingen is dit programma helemaal gratis.

Exclusieve tips
Maak het interessant.

Waarom zou iemand zich moeten inschrijven voor jouw nieuwsbrief? Aanbiedingen en acties zijn de voornaamste reden voor mensen om zich in te schrijven.

Huisstijl
Eenduidige, herkenbare communicatie

Zorg ervoor dat mensen in een oog opslag jouw bedrijf kunnen herkennen. Het geven van informatie is goed, maar ze moeten wel blijven onthouden van wie.

Monitoren e-mailcampagne
Meetbaar resultaat

Word de mail geopend, klikt men door, word de nieuwsbrief gedeeld? Het antwoord op deze vragen is gemakkelijk online in te zien.

Online e-mailprogramma
1 centrale plaats

Geen downloads en alles op een goed beveiligde online plek.

E-mail campagne
Maak een reeks

Prop niet je nieuwsbrief vol met allerlei informatie, maar houd de focus bij wat belangrijk is. Heb je meerder onderwerpen, maak dan een geautomatiseerde reeks.